Pak John Steamboat & BBQ IOI City Mall Putrajaya Tawar Pelbagai Pilihan Makanan

Baru-baru ni Otomen ada bawa keluarga pergi makan di salah sebuah restoran yang menyajikan pelbagai pilihan makanan di Pak John Steamboat & BBQ yang terletak di IOI City Mall, Putrajaya. Perrgghhh… datang pulak time lapar kan. Memang langkah kanan dan rambang mata nak memilih hidangan makanan yang disediakan. Semuanya ada di depan mata.

Serius memang terbaik sebab korang boleh pilih apa sahaja jenis makanan yang korang minat dan ingin makan. Aha! Sebelum tuh, meh otomen nak bagitahu. Pak John Steamboat & BBQ, IOI City Mall Putrajaya ini merupakan cawangan kedua dan cawangan pertama mereka terletak di e-Curve, Damansara. Korang nak tahu apa yang istimewa makanan dekat sini adalah Premium Beef, Smoked Duck dan Lamb Slice.

Seperti yang otomen dah bagitahu tadi. Kat sini terdapat lebih 160 pilihan makanan yang korang boleh rasa termasuk yang steamboat dan juga grill. Kat sini juga ada menyediakan 6 pilihan sup iaitu Prawn Soup, Curry Soup, Chicken Soup, Miso Soup dan Tomyam Soup. Pilihan otomen pada hari itu adalah Tomyam dan Curry.

Pilihan bahan steamboat dan grill yang cukup banyak. Tidak dilupakan juga yang mungkin kurang berminat untuk makanan steamboat, di sini ada juga pilihan nasi berlauk dan makanan bergoreng. Memang macam-macam ada. Tak rugi kalau korang datang makan kat sini. Berbaloi-baloi.

Pilihan Pencuci Mulut

Bila perut dah kenyang dengan hidangan steamboat dan grill. Tibalah masanya untuk menikmati hidangan pencuci mulut yang cukup menarik dan sedap. 

Pilihan Sos

Makanan semuanya sedap. Pasti korang nak tahu harganya pulak kan. So, otomen kongsikan senarai harga untuk korang. Bagi otomen, ia cukup berbaloi dengan hidangan yang banyak dan rasanya yang sedap.

Ternyata otomen sangat berpuas hati makan dan bawak keluarga ke sini. Korang kalau teringin juga boleh lah ajak keluarga atau kawan-kawan datang ke sini.

Maklumat lanjut, boleh layari seperti tertera di bawah:

www.pakjohn.com

www.facebook.com/pakjohn.ytf
www.instagram.com/pakjohnsteamboatbbq

IOI City Mall Outlet
GE-11 Ground Floor,
IOI City Mall 62502 Putrajaya.

e-Curve Outlet
Lot LG-13A & LG 15,
e-Curve Mall, No 2A,
Jalan PJU 7/3,
Mutiara Damansara,
47820 Petaling Jaya, Selangor.

One thought on “Pak John Steamboat & BBQ IOI City Mall Putrajaya Tawar Pelbagai Pilihan Makanan

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.